סדנת Inbound למנהלי שיווק, כותבי תוכן ומנהלי דיגיטל.

אורך הסדנא, שתי פגישות בנות  4 שעות אקדמיות.

לאחר מעבר הסדנא משתתפיה יוכלו:

להבין טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם.

להכיר את מסע הרכישה שהם עוברים.

להגדיר את מטריצת התוכן השיווקי שיש ליצור על מנת למשוך לקוחות למתחמי האינטרנט של החברה.

ליצור ולהפיץ את התוכן הנכון, בזמן הנכון ללקוח הנכון על מנת ליצור מכונת שיווק ומכירות שמגדילה את הכנסות החברה.

תיאור הסדנא:

שיטת שיווק Inbound  , Inbound marketing. "הופיעה" בעולם  עם יציאת הספר בשם זה מאת בריאן הילגן ודארמש שאה, אשר הקימו את חברת Hubspot שיצרה גם מכונה, סביבת Marketing Automation שמשתמשת בשיטה.

שיטת השיווק מבוססת על מתן מענה תוכן לצרכי הלקוחות הפוטנציאלים, ושאלות שהם שואלים במהלך מסע הרכישה שלהם.

בסדנאות אלה יחלוק חנן לב מומחה לשיווק דיגיטלי B2B בכלל וInbound Marketing בפרט, דוגמאות ומקרי הצלחה.

הסדנא תתקיים במתכונת מעשית, כלומר למידה ומייד אחריה יישום הלימוד בהתנסות לפי צרכי החברה.

הנושאים שיועברו במהלך הסדנא:

מטרות Inbound Marketing.

מסע הרכישה של הלקוח.

התכנים וכלי השיווק הדיגיטלי המתאימים לכל שלב במסע הרכישה של הלקוח.

חקירת פרסונה

הגדרת מטריצת תוכן.

דפי נחיתה וקריאה לפעולה.

תוכנית עבודה לInbound Marketing.

במהלך הסדנא יסקרו כלי השיווק הדיגיטלי התומכים בInbound Marketing

קידום אורגני.

קידום ממומן (חיפוש, רשת המדיה ורשתות חברתיות)

קידום ברשתות חברתיות.

הסדנא מתאימה ל:

לחברות או ארגונים הרוצים לסייע למנהלי השיווק התוכן והדיגיטל, להגדיל את תנועת הגולשים במתחמי החברה, כמות הלידים האיכותיים והמכירות, באמצעות פעילות תוכן נכונה.