כיצד נהפוך את הProfessional Services מהוצאה תפעולית למקור הכנסה נוסף לחברה.

הפעם בתוכנית חטיף ידע מוצלח עם אורלי בנגל.

אורלי בוגרת מנהל עסקים מNYU.  בעלת חברת מארג-טק העוסקת ביעוץ ל- Professional Services as a service. ובעלת ניסיון רב  אותו צברה שנים רבות בתחום.

 אורלי בנגל, כיצד ניתן להרוויח מProfessional Services.

להאזנה

במהלך התוכנית הבנו מה זה Professional Services. אותה מחלקה המצויה בדרך כלל בחברות עתירות ידע, התומכת בצרכי הלקוחות. בשלבים שונים של חיי המוצר.

הבעיה, בה נתקלים מנהלים רבים היא  שלרוב, פעילות הProfessional Services נחשבת כהוצאה תפעולית בלבד, מעטות החברות שמשכילות להבין שניתן למצוא שירותים בעלי ערך מוסף ללקוחות אותם המחלקה  יכולה למכור בתשלום ולהפוך למקור הכנסה נוסף לחברה ולכך הוקדשה רוב התוכנית.

השאלות עליהן תקבלו תשובה במהלך האזנה.

מהי חדשנות מבוססת שירות?

איך יוצרים יתרון תחרותי בזכות שירות, בשוק בו התחרותיות עולה והמחירים יורדים?

כיצד חוויית לקוח חיובית יוצרת הזדמנויות, איך מנתחים זאת ואיך פורטים את זה להכנסה?

כיצד יוצרים שירות ממנו הלקוח יהיה מרוצה וישמח לשלם עליו עוד.

האם השירותים צריכים להיות קשורים למוצרי החברה המסורתיים? האם הם צריכים להיות מיועדים לקהל הלקוחות המסורתי של החברה?

כיצד בודקים את הפוטנציאל העסקי בתהליך שינוי שכזה?

כיצד מחברים את מחלקת השיווק והמכירות לתהליך?

כיצד מחברים שותפים עסקיים, ומתי?

האזנה נעימה!!

 להאזנה

עוד על הכותב חנן לב

מחבר מקבלי החלטות, טכנולוגיה והצלחה עסקית. ליצירת קשר בדרך המסורתית 0544727478

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *