כיצד ניתן להגדיל את המכירות באמצעות אוטמציית שיווק (Marketing Automation).

אוטומצית שיווק Marketing Automation הוא המושג החם בתחום החדשנות בשיווק.
אימוץ פתרון אוטומציית שיווק, יביא להגדלת המכירות ולפחות מאמץ ביצור לידים איכותיים.

אמנם זאת הסיבה החשובה אך לא היחידה לאימוץ פתרון אוטמציית שיווק.
מנהלים בחברות שכבר אימצו פתרון כזה מציינים יתרונות נוספים:

"סוף סוף אני מצליח לשלוט בהוצאות השיווק."
"כיון שאנו יודע מהו הROI פתאום תקציב השיווק הופך להשקעה בשיווק.
"ניתן לחזות את המכירות בצורה מדוייקת לטווח ארוך יותר, וכך להוריד את הוצאות התפעול."
אנשי המכירות מרוצים, הם מקבלים רשימות איכותיות של לקוחות בשלים לסגור עסקה.

תודו שזה נשמע יותר מידי טוב.
אז זה הזמן לעצור ולשאול. מה זה אוטומציית שיווק? מה זה Marketing Automation?

אז מדובר על תחום חדש ומתפתח המאגד טקטיקות ויישומים, תוכנות ההופכים את תהליכי השיווק הדיגיטלי של החברה לאוטומטים ומדידים , הופכים אותם למכירות.
קיימים הגדרות רבות,אך הגדרה יפה שמצאתי היא:
אוטמציית שיווק היא פתרון הנותן לאיש הנכון את המידע הנכון בזמן הנכון ובמקום הנכון עד להפיכתו ללקוח, והכל בכלים אוטומטיים.

וכדי לעשות את זה קצת יותר מסובך:
זה בעצם להבין בכל אינטרקציה שיש לנו עם לקוח פוטנציאלי מי עומד לפנינו,  באיזה שלב הוא בתהליך החלטה על הרכישה ולתת לו בדיוק את המידע שהוא מחפש או צריך בצורה הפשוטה והנוחה לו ביותר, עד לשלב שהוא ישמח להוציא את כרטיס האשראי ולשלם.

 

 

אז מהיכן מתחילים?
מגיעים לסדנא צפונית של התאחדות התעשיינים בנושא אוטומציית שיווק

Marketing סדנא

וממשיכים לעקוב אחרי הפרסומים הקרובים שלי בנושא.

 

עוד על הכותב חנן לב

מחבר מקבלי החלטות, טכנולוגיה והצלחה עסקית. ליצירת קשר בדרך המסורתית 0544727478

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *