מה אני חושב על ביגר – Bigger של בזק בינלאומי

לאחרונה יצאה חברת בזק בינלאומי בהכרזה, כי פתרה את בעיותיהם של בעלי העסקים הקטנים. 

פלטפורמת Bigger ביגר,מכונת השיווק לעסק שלך.

מזה שנים אני מייעץ לבעלי עסקים קטנים על כלי המיחשוב המתאימים להם ביותר להצלחה עסקית, ומיד רצתי לבחון גם את המערכת החדשה.

 

אתחיל בהסכמה עם בזק בינלאומי, אכן הם עונים לצורך של בעלי עסקים קטנים רבים, הצורך להשיג לקוחות חדשים.  רוב בעלי העסקים יודעים לעשות את עבודתם בצורה משביעת רצון, אך הם מתמודדים עם משימות רבות נוספות מעבר לכך. אחת החשובות שבהם היא להשיג לקוחות חדשים ולעקוב אחר הפעילות עד סגירת העסקה.

 

פייר לא נפלתי מהמערכת, אבל כן אהבתי את קונספט השירות.

בבזק השכילו להבין שהרבה עסקים קטנים, לא רוצים מערכת עם הוראות הפעלה שנותנות לבעל עסק קטן לשבור את הראש ולהפעיל בעצמו. ולכן השירות כולל את בניית האתר מבחינה גרפית, את התכנים עדיין צריך לכתוב בעל העסק.

אותו רעיון מבחינת יצירת מסעות פירסום בגוגל, בעל העסק מגדיר תקציב, ומומחי ביגר לוקחים פיקוד וללא כל התערבות, בונים קמפיין גוגל אשר אמור להביא כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים בתקציב נתון למיניאתר. 

מערכת האנליטיק פשוטה וברורה, ניתן בקלות לקבל סטטיסטיקת כניסות לאתר היסטורית ובזמן אמת, וכך לבחון את ביצועי המומחים של ביגר ביחס לתקציב הפרסום.

מערכת הדואר השיווקי די בסיסית, אך מאפשרת  בקלות, שתילת קישור לאתר כברירת מחדל והפעלת תכונות כמו מעקב אחרי פתיחות מיילים קישורים

מערכת אנשי הקשר גם היא אינטואיטיבית, קיימים בה שדות רבים שלעיתים נדרשים כגון פרטי קשר של אנשי משפחה, ופרטי חברה. ואף אזור להערות פתוחות.
ברגע שלקוח פוטנציאלי ממלא פרטיו במיני אתר מייד נפתח לו איש קשר חדש.

ניתן להכניס למערכת די בקלות פרטי אנשי קשר ממערכות שונות כמו גימייל לינקדין ופייסבוק, והן מקובץ אקסל.

 

אז האם אניי ממליץ?  כמו תמיד זה תלוי.

המערכת עולה 249 ש"ח לחודש לפני מע"מ  כולל משלוח 1000 סמסים.

המערכת  די בסיסית, ומומלצת לבעלי עסקים שאינם במצוקת הכנסות, שצריכים אתר סטטי, ללא בלוג ובלי כאבי ראש מיותרים .

למי שרוצה לייצר תוכן לקדם את האתר אורגנית, ולהוסיף תכונות מתקדמות לאתר הייתי ממליץ לחפש את הפתרון במקום אחר. 

נקודות חשובות בעת החלטה על שימוש במערכת Bigger

הפיתרון אינו מערכת ניהול לידים!

אין תמיכה במעקב אחרי פעולות המתצעות למתעניינים חדשים שהשאירו פרטים באתר או פנו אליכם בטלפון.

המשמעות ,מתעניינים רבים שכבר השאירו פרטים באתר "יאבדו" כיון שאין תהליך מעקב מסודר עליהם בתוך המערכת. לפי מחקרים מסויימים עד 50% מהמתעניינים הפוטנציאלים אותם השגנו בממון רב.

 

על מנת שהאתר יהיה אפקטיבי, יש צורך להשתמש בקידום ממומן כלומר עלויות חודשיות נוספות מעבר לעלות הראשונית

 לדעתי  יש אלטרנטיבות זולות ואפקטיביות יותר, אשר מצריכות עבודה  של בעל העסק, וחיבור מספר מערכות חלקם חינמיות לעבוד יחדיו

לכן אני ממליץ על שימוש במערכת Bigger ל:

מי שזמנו יקר

מצפה לכמות מוגבלת של מתעניינים חדשים.

רוצה מערכת שעובדת ומופעלת באופן מוגבל בידי חברה חיצונית.

 

לאחרים הייתי ממליץ  לבחון 

פתרון מורכב יותר שיכלול אתר עשיר בתכנים וביכולות, עם חיבור ישיר למערכת ניהול קשרי לקוחות שתתאים לצרכיו.

 

רוצים לשמוע עוד פרטים?, להתייעץ התקשרו 0544727478 או השאירו פרטים כאן

 

אז מה בעצם מקבלים לקוחות  Bigger או ביגר?

צילום מסך של מערכת ביגר, מכונת שיווק לעסקים מבית בזק בינלאומי

צילום מסך של מערכת ביגר, מכונת שיווק לעסקים מבית בזק בינלאומי

שרות בענן (כלומר אין צורך בהתקנת תוכנה כלשהיא)  המותאמת להפעלה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. 

השירות כולל

מיניאתר אינטנרט

מיני אתר במערכת Bigger לעסקים קטנים

מיני אתר במערכת Bigger לעסקים קטנים

 

אפשרות לשיחת צ'אט עם מבקרים באתר בזמן אמת

קבלת התראות על מבקרים באתר ואנשי קשר חדשים שהשאירו פרטים

התראות במערכת Bigger על לידים חדשים

התראות במערכת Bigger על לידים חדשים

התראות על למתעניינים חדשים תקבלות  בSMS וישירות למייל

התראה סמס למייל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מערכת דואר שיווקי, הכוללת כרטיסי ברכה לפי תאריכים חשובים ללקוחות.

מערכת משלוחי SMS

מרכז שליטה על אנשי הקשר

ניתוח פשוט של הכניסות לאתר (אנליטיק)

פרסום גוגל להבאת לקוחות חדשים ל"מכונת השיווק"

 

רוצים לשמוע עוד פרטים?, להתייעץ התקשרו 0544727478 או השאירו פרטים כאן

 

לאחר ששוחחתי עם נציגי בזק, ושיחקתי עם השירות הנה התרשמותי

 

והה סיפור חשוב לאנשי חברת בזק ינלאומי, ולכל מי שרוצה ללמוד איך לא להפסיד לקוחות

תאור חוויית ההתקשרות הראשונית שלי עם מערכת ביגר:

התקשרתי למספר שהופיע בדף הנחיתה 8014* ופשוט "הועפתי" ללא כל מענה

לאחר מכן התקשרתי למספר אחר שמצאתי בגוגל במאמצים 6014* והגעתי כנראה לשירות לקוחות של בזק בינלאומי, המוקדן אמר לי שכאן פותחים תקלות ואין כזה דבר ביגר, לחצתי עליו שיפנה למנהל המשמרת, והוא חזר אחרי כמה דקות , ביקש סליחה והעביר אותי להודעה, שהמוקד סגור כעת נסה בפעם אחרת.

 

טוב עדיין לא התייאשתי (מה לא עושים כדי לכתוב עוד חטיף ידע) והשארתי פרטים

למחרת התקשר אליי נציג נחמד של בזק בינלאומי ואז העניינים עברו מאוד חלק.

תוך מספר דקות נפתחה לי מערכת (דמה) וניתנה לי האפשרות להתרשם מהמערכת.

 אז לפני שאתם יוצאים במסע פרסום יקר, ומתקפת יחסי ציבור, תבדקו שתשתית קבלת מבול המתעניינים שלכם מוכנה.

 

 רוצים לשמוע עוד פרטים?, להתייעץ התקשרו 0544727478 או השאירו פרטים  כאן

 

 

עוד על הכותב חנן לב

מחבר מקבלי החלטות, טכנולוגיה והצלחה עסקית. ליצירת קשר בדרך המסורתית 0544727478

2 thoughts on “מה אני חושב על ביגר – Bigger של בזק בינלאומי

  • הייתי בשירות ובמחיר של 249 שקל לחודש ציפיתי ליותר מקצועיות אבל מסתבר שהם חבורה של מרובעים שעובדים לפי תבנית קבועה ומתעצלים לשנות אפילו גודל טקסט.נרשמתי כעת ללייבסיטי במחיר קטן פי שלוש מזה ובניתי שם אתר שלא מבייש שום חברה גדולה לפי התבניות שאני קבעתי ושירות שלא להאמין כמה הם מקצועיים.

  • ממש ממש יקר , פשוט ארזו כמה דברים שקיימים כבר מזמן באריזה יפה ותמחרו פי 4 מהמחיר הריאלי, לפני שבונים אתר – חפשו "בניית אתר חינם" או "WIX" בגוגל או בפייסבוק ותגלו ים של אלטרנטיבות בחצי מחיר! אל תהיו פרייארים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *