ניהול חדשנות ויצירתיות בארגונים עם אהוד שביט

חטיפי ידע התוכנית למנהלים על תהליכי חדשנות ויצירתיות עם אהוד שביט.

בתוכנית הפעם שמחתי לארח את  אהוד שביט  MBA איתו שוחחתי על  ניהול תהליכי חדשנות ויצירתיות בארגונים.

 

להאזנה

אהוד הוא בעלים של חברת רב דעת ובעברו עבד כמנהל פיתוח עסקי בטכניון.

בתוכנית ניסינו יחד לענות על השאלות הבאות.

מהי יצירתיות? מהי חדשנות ומה ההבדל בינהם?

כיצד תהליכי חדשנות בארגון משיגים  לנו יתרונות תחרותיים ומחירים יותר גבוהים למוצרינו?

תהליך החדשנות בארגון מורכב מהשלבים הבאים:

זיהוי בעיה בשוק.

מציאת פיתרונות חדשניים בזכות יצירתיות.

טיפוח הרעיונות החדשים תוך כדי סינון.

פיתוח

שיווק.

כיצד ניישם תהליך זה בארגון קיים, תוך כדי הקטנת עלויות וקיצור זמן הפיתוח.

מהי תופעת The Innovator's Dilemma?  האם ניתן להתגבר עליה? האם  בכלל כדאי לחברות להשקיע בתהליכי חדשנות או שאולי עדיף לרכוש פתרונות חדשניים על ידי רכישת סטארטאפים בשלבים מתקדמים?

הרחבנו על Stage Gate תהליך בזכותו ניתן לזנוח רעיונות פחות טובים בשלבים מוקדמים וכך לחסוך בהשקעות מיותרות.

והבנו כיצד ניתן להרויח מתהליכי חדשנות גם אם בסופו של דבר לא ייצרנו והתחלנו למכור מוצרים מסויימים בזכות אימוץ שיטות Open innovation בחברה.

להאזנה לפרק.

להאזנה

עוד על הכותב חנן לב

מחבר מקבלי החלטות, טכנולוגיה והצלחה עסקית. ליצירת קשר בדרך המסורתית 0544727478

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *