פרסום ממוקד באינטרנט עם טל גיגי

חטיפי ידע הפעם על פרסום ממוקד באינטרנט עם טל גיגי

להאזנה במכשיר נייד

 

 

פרסום באינטרנט, חטיפי ידע על פרסום אינרנט ממוקד ופרסום במדיה החברתית

 

 

טל הוא מנכ"ל ובעלים בGeek  משרד פרסום המתמחה בפרסום במדיה החברתית ובעולם הדיגיטלי.

 

 

 
במהלך התוכנית שוחחנו על הכלים והשיטות החדשניות לשיווק באינטרנט ופרסום, שיטות המאפשרות להגיע לקהל יעד ממוקד בצורה אפקטיבית.
 
השאלות עליהם תקבלו תשובה בתוכנית.
מה היתרונות בפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות. 
כיצד ומה ניתן להפיק מרשת הפרסום של גוגל, מרשת הפירסום של פייסבוק.
מהם הכלים שיש לנו כדי לפרסם לקהל מפולח בגוגל?, בפייסבוק? ברשתות אחרות?
כיצד ניתן לפנות רק לקהל שהביע עניין בתחום מסויים?
כיצד ניתן לפרסם שוב ושוב למי שביקר באתר שלנו, התעניין במוצר מסויים?

באיזה מידע שגוגל אוספת עלינו במהלך הגלישה ניתן להשתמש כדי למקד את הפירסום שלנו?

מדוע כדאי לפרסם ביוטיוב?
מהו פרסום ברשת החיפוש, מהו פירסום ברשת התוכן?
האם מותר לפרסם מודעת גוגל לפי שם המתחרה? מהן המגבלות?
כמה זה עולה?, מהו התקציב שכדאי להכין לפרסום באינטרנט?
כיצד ניתן לקדם כתבות חיוביות על חברתינו?, מדוע פרסום outbrain כל כך אפקטיבי?
 
וסוף סוף הבנתי איך יום אחרי שאני מחפש איזה טאבלט באמזון, פתאום אני רואה פרסום של המוצר הזה בדיוק בעת שאני בודק מה חדש בפייסבוק.
 

עוד על הכותב חנן לב

מחבר מקבלי החלטות, טכנולוגיה והצלחה עסקית. ליצירת קשר בדרך המסורתית 0544727478

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *